Müşteri edinimi, bilgi güncelleme ve ürünlerimizi müşterilere ulaştırmak için kullandığımız geleneksel doküman imza gönderi süreçlerinde birçok sorunla karşılaşıyoruz.
Maliyetli:Evrak, Personel, Kurye, Depolama, Gelir Kaybı
Riskli:Fraud, Bilgi Güvenliği, Yasal Zorunluluklar, İnsan Hatası, İş Sürekliliği
Operasyonel Zorluklar:Evrak Takibi, Eksik Evrak, Arşivleme, Müşteri Ziyareti
Müşteri Şikayeti: Gecikme, Gönderi Teslimatı, Kurye İletişimi
Bu gibi sorunları ve daha fazlasını hayatından çıkarmak isteyen tüm kurumlar Dijital Kurye ile belge yönetim süreçlerini yeniden tanımlayabilirler
Dijital Kurye, firmanızın belge ve imza içeren tüm süreçlerini hızlandırır, daha güvenli hale getirir.
Linkten başvuru formuna ulaşarak talep yaratabilirsiniz. En kısa zamanda sizinle irtibata geçeceğiz.
Bir belgeyi hızla, bulunduğunuz yerden ayrılmadan, bir başka noktaya ulaştırmak ve bir imza için saatlerce yol gitmeden sürecinizi tamamlamak için Dijital Kurye en büyük yardımcınız olacaktır.
Platform, tüm kurum ve kuruluşların, belge süreçlerini %100 dijitale taşıması, daha güvenli ve hızlı süreç yönetimi için destek vermektedir.
Belge ve imza yönetimi işlemleri için Dijital Kurye benzeri hizmet veren bir başka firma bulunmamaktadır. Bu servisi, sadece Türkiye’de değil, global ölçekte ilk olarak hayata geçiren firma olmanın haklı gururunu yaşamaktayız. Geleneksel kurye servislerinden farkımızın altını %100 dijital süreç yönetimi sağlayarak çiziyoruz.
Dijital Kurye, belgelerinizi sizin için dijitalleştirir ve imza süreçlerinizi, herhangi bir basılı belge dahil etmeden yönetilmesini sağlar.