top of page
-
Dijital Kurye nedir?Dijital müşteri edinim süreçleri, Dijital imza süreçleri, Dijital belge takip süreçleri, Kısacası dijitalleşmenizi sağlayan tüm süreçlerin sahadaki servis hizmeti Dijital Kurye ile sağlanmaktadır.
-
Dijital Kurye kimler için idealdir?Müşteri edinimi, bilgi güncelleme ve ürünlerimizi müşterilere ulaştırmak için kullandığımız geleneksel doküman imza gönderi süreçlerinde birçok sorunla karşılaşıyoruz. Maliyetli:Evrak, Personel, Kurye, Depolama, Gelir Kaybı Riskli:Fraud, Bilgi Güvenliği, Yasal Zorunluluklar, İnsan Hatası, İş Sürekliliği Operasyonel Zorluklar:Evrak Takibi, Eksik Evrak, Arşivleme, Müşteri Ziyareti Müşteri Şikayeti: Gecikme, Gönderi Teslimatı, Kurye İletişimi Bu gibi sorunları ve daha fazlasını hayatından çıkarmak isteyen tüm kurumlar Dijital Kurye ile belge yönetim süreçlerini yeniden tanımlayabilirler
-
Dijital Kurye hizmetlerinden nasıl yararlanabilirim?Dijital Kurye, firmanızın belge ve imza içeren tüm süreçlerini hızlandırır, daha güvenli hale getirir. Linkten başvuru formuna ulaşarak talep yaratabilirsiniz. En kısa zamanda sizinle irtibata geçeceğiz.
-
Dijital Kurye hizmetlerinden bireysel müşteriler faydalanabilir mi?Bir belgeyi hızla, bulunduğunuz yerden ayrılmadan, bir başka noktaya ulaştırmak ve bir imza için saatlerce yol gitmeden sürecinizi tamamlamak için Dijital Kurye en büyük yardımcınız olacaktır. Platform, tüm kurum ve kuruluşların, belge süreçlerini %100 dijitale taşıması, daha güvenli ve hızlı süreç yönetimi için destek vermektedir.
-
Dijital Kurye kurye güvenli midir?Dijital Kurye fikrinin ortaya çıkış amaçlarından bir tanesi de belge yönetim süreçlerindeki güvenlik açıklarını minimum seviyeye indirmektir. Tüm Dijital Kurye adımları bu amaçla düzenlenmiştir. Dijital Kurye olarak ilk hedefimiz, belgelerinizin güvenliğidir.
-
Dijital Kurye platformuna yüklenen belgeler, kurye tarafından görüntülenebilir mi?Yüklenen belge, kurye tarafından görüntülenemez. İmza alınacak müşterinin, cep telefonuna SMS ile gönderilen şifre tablete girdiğinde ve “Açık Rıza Metni” onayı alındıktan sonra belge erişimi sağlanır.
-
Dijital Kurye geleneksel kurye hizmetlerinden farkı nedir?Belge ve imza yönetimi işlemleri için Dijital Kurye benzeri hizmet veren bir başka firma bulunmamaktadır. Bu servisi, sadece Türkiye’de değil, global ölçekte ilk olarak hayata geçiren firma olmanın haklı gururunu yaşamaktayız. Geleneksel kurye servislerinden farkımızın altını %100 dijital süreç yönetimi sağlayarak çiziyoruz. Dijital Kurye, belgelerinizi sizin için dijitalleştirir ve imza süreçlerinizi, herhangi bir basılı belge dahil etmeden yönetilmesini sağlar.
-
Dijital Kurye platform kurumsal iş uygulamaları ile entegre edilebilir mi?Evet, Dijital Kurye Platformu’nun, hazır API’lar ile iş uygulamalarınıza kolaylıkla entegrasyonu sağlanabilir. Belge gönderimlerinizi yapılan entegrasyon sonrası, kendi iş uygulamanız üzerinden yapabilirsiniz.
bottom of page